Dan före dan...




Idag är det bara två dagar kvar tills den dagen på året som jag älskar mest, och säkert ni med.
Ja, självklart mycket på grund av julklapparna, men även mycket annat.

Förra julen kände jag hur roligt det var att ha köpt till andra och se deras glädje, än att få.
Nästan roligare än att själva få från andra.

Vad har ni önskat er i år då? Och först och främst, har ni varit snälla? :D

Själv så kunde jag inte komma på någonting som jag önskade mig, förutom en blender från Obh Nordica.
Så att man kan göra massa soppor, smoothies och annat gott.
Dessutom så gillar jag att det man får blir en överraskning, och att man inte får precis allt man önskat sig. Då blir det ju inget överraskande.

Hur ska ni fira er jul då? Med släkt?
Själv så ska jag fira med min familj. Mamma, pappa och nästan alla mina syskon. Min storasyster har ej möjlighet att komma hit upp. tråkigt tycker jag. Är nu snart 4 år sedan vi träffades så. Men jag har ju mina andra 5 syskon att umgås med så det är roligt!

På lördag ska jag och min pojkvän på bio. Och se den film som jag väntat på i ett år, nämligen Australia.
Den verkar verkligen bra, tycker jag.
Vi köpte en låda med ett erbjudande på bio. 2 biobiljetter, två mellanpopcorn och två drickor för 219:-
Bara bion kostar 100:- egentligen så, det blev då mkt billigare! :)

Vad ska ni själva hitta på i veckan?

God Jul!



Kommentarer
Postat av: Betty Lou

gjorde en önskelista för ett tag sen, får hoppas jag får nåt. är hemma i pajala, min pojkvän har också kommit upp :D



jag har också gått och väntat hela året på "australia", blir att gå när jag är tillbaks i sthlm. den har inte fått särskilt bra kritik men den är säkert bra, hugh är ju het!

2008-12-23 @ 21:58:34
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: The Vintage

Oh, vad kul! :) Hoppas du får en underbar julafton! :)



Hmm, den har fått jättebra betyg på Imdb så jag går efter det! :) Jag tror iaf att den är jättebra. Dessutom är ju som sagt Hugh väldigt het, precis dom du säger! :D Hehe.. Och jag gillar Nicole Kidman.

2008-12-24 @ 10:57:59
URL: http://thevintage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0