Lite tips.

Så.. då är det måndag då. Har ni haft en trevlig helg?
Det har jag.. Suttit hos pojkvänner och tittat på massa Beverly Hills avsnitt då jag nyligen köpt de tre första boxarna.
Och då menar jag självklart det gamla Beverly Hills 92010, inte de nya som går i USA nu.
Det är verkligen bra.. Såg jämt dom när jag var liten. Och självklart var/är Brenda min favorit.

Gillade/gillar ni Beverly Hills?



Ett tips tänkte jag lämna..
Och det är på ett par strumpbyxor som jag köpte nyligen på Ellos.
Dom är inte fina på bilden, men på riktigt var dom hur fina som helst, och inte så där hög midja heller.
Dom är mönstrade och verkligen jättefina. Och det bästa av allt, jättebilliga! Finns i svart och vita. Jag köpte båda.
Ellos är verkligen underskattad, då man verkligen kan hitta fynd där.
Dessa nedan är lite fynd som jag fick hem nyss...

Klicka på bilderna så blir dom större!


- Högklackade loafers. Verkligen jättefina!
- Strumpbyxor. Finaste jag nånsin har sett på riktigt. Tyvärr jättefula på bild.
- Kavaj. Jättefin och jätteskön på riktigt!

- Sandaler. Fina till i sommar.

+ att jag fick hem..

- ett halsband med eiffeltornet på (var slut så fanns ingen bild på tyvärr)
- magnoliablommor (av plast). jättesöta!
+ lite annat.




Sakerna ovan har egentligen kostat ca 400:- per styck. Men nu är det först halva priset på de, och sen halva priset på det. Så det är alltså väldigt billigt nu. Jag vet inte om man behöver någon kod för att få det riktigt billiga. Men är ni sugna på att kolla in deras Catalog mail outlet så kan jag hitta koden till er.
Kavajen gick bara på 25:- skorna 34:- strumpbyxorna 15:- och sandalerna 69:-
Så ni förstår vilka fynd jag har gjort! :)

Ha en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fina kläder!

2008-12-16 @ 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0