My two favorites.

Två av mina absoluta favoriter är Audrey Hepburn och Cary Grant.
Audrey för att hon är fantastiskt vacker med hennes rådjursögon och en bra skådespelerska.. Och Cary för att han måste vara den charmigaste mannen någonsin.

Vill ni veta en rolig sak som jag fick reda på först tidigare i år...
Det är så att min farfar dog innan jag föddes, så jag hann aldrig träffa han.. Och när jag första gången i år började "upptäcka" Cary så berättade mina föräldrar att min farfar var en ren kopia av Cary. Han blev t.o.m kallad för det ofta. Jag hade alltså aldrig sett någon bild på min farfar före detta så.. Men jag tyckte det var häftigt.. Han är ju väldigt stilig den karln! :)

Jaja, nu skulle jag ju skriva detta inlägg för att hylla Cary och Audrey.. och det gör jag med denna underbara video. Från filmen Charade. Har du inte sett den så har du absolut missat något.
Duschscenen i detta klipp nedan är ju så otroligt roligt.. Jag och min pojkvän skrattade ihjäl oss är vi såg filmen.. Han är så charmig den där Cary..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0