(500) Days of Summer.



I helgen såg jag och min pojkvän (500) Days of Summer..
Oh vad jag hade hade längtat länge efter denna film.. Säkert ett år iaf.
Den första halvan av filmen var helt underbar.. Och jag var uppe bland molnen och tyckte filmen var den bästa någonsin. Men sedan hände något som bara gjorde både mig och min pojkvän arg.. Och ledsna.
Ja, ni får se själva.. Men filmen är jättebra dock.

Zooey har jättefina kläder i hela filmen.. Och Joseph är så otroligt bra som han alltid är.  Herregud vad jag gillar han, en av de bästa skådespelarna, absolut!

Antar att många av er redan sett trailern så.. Har ni förresten sett detta.. ?


Kommentarer
Postat av: ebba

sv: det är ett projekt här i falun som en person dragit igång, sen är det bara att söka som vilket jobb som helst! det är en fortsättning på sommarskolan då det är tre veckors heldagsjobb liksom, som en vanlig skola typ fast på sommaren och med handledare från gymnasiet! så himla bra jobb!!!

2009-11-11 @ 22:59:57
URL: http://ebbaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0