Dröm.



Ända sedan jag var liten har jag älskat allting som har att göra med kappor, eller kortare kappor, typ korta skepparjackor.
Hade en rostrutig duffel när jag var liten som jag verkligen älskade mest av allt.
Och har sedan dess letat och letat efter en att köpa, men alla som jag har hittat har inte haft det.
Tills jag hittade en på Tradera. En svart snygg duffel från H&M Logg, förra årets modell, men den var knappt använd. Och när jag sedan vann den så höll jag på att svimma över hur billigt jag fick den.. Då man numera även kan skicka billigt med Schenker (34:- endast!) så fick jag jackan, som egentligen kostade 998:- i nypris.. För 139:- inkl frakt!!
Hur fantastiskt var inte det!!
Och när jag sedan hämtade ut jackan igår så var den ju så fin. Var ju verkligen jag.
Oh,.. nu har vi ca -8 här.. kaaallt. men fryser jag när jag är ute. Nej nej.. Känns som sommar för min kropp! :)
Måste ta och hitta mer färger nu med. Typ en röd eller en rutig. Så fint med dufflar.

Tycker ni om sådana?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0